:: Saya Anak Malaysia ::

Proud To Be Malaysian

Protokol ke Sepuluh Yahudi

Protokol ke 10 Yahudi mengandungi 8 perkara....

1.Song
Lagu-lagu yang menghiburkan..jika ada anak-anak yang tak tau mengucap tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang panjang berjela @ ada anak-anak yang tak hafal Fatihah tapi boleh mengingati lagu Siti Norhaliza yang panjangnya berdepa-depa, berjaya sudah Yahudi.Hingga kita terfikir, bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2.Sex
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex dimana-mana..di kaca tv, dalam filem, dalam iklan.Babak sex amat lumrah..kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex.Filem 18SX amat laris berbanding filem U.VCD lucah mudah didapati dan harganya amat murah.Nak free? Download je kat internet. Kebanyakan filem mengandungi unsur sex. Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah.

3.Smoke
Rokok menjadi kegilaan para remaja dan juga yang dah tua. sehingga dikatakan tidak modern jika tidak merokok.Malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan yang kononnya mau di gelar "up to date". Dulu yang merokok ini perangai golongan pelacur ataupun penari kabaret....( tengok dari filem P Ramlee ). Kalo kat kampung kite di Kedah nun, nenek2 pun hisap Dunhill. Syabas yahudi...berjaya lagi kamu.

4.Sport
Pelbagai jenis sukan di tonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga. Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss. Bukan yang bermain sahaja tak sembahyang, yang menonton pun tak sembahyang juga. Kalau menonton dirumah, akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL. Yahudi gol lagi.sampai ada ulamak kata. kerana sukan sembahyang boleh ditangguhkan. Nauzubullah.

5.Fun
Hiburan, dimana-mana kita dapat hiburan yang melalaikan.Kalau kita lihat dalam 100 majalah. mungkin 99 adalah majalah hiburan termasuklah majalah mangga yang menayangkan buah mangga artis perempuan.Kalau ada konsert, sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang dan bila ke konsert pelbagai maksiat akan diselit masuk. Yahudi terhibur lagi.

6.Female
Perempuan.Tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan terutama dalam iklan yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan.Kalau kita ke kedai bateri kereta, dihadapan bateri terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi. Apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan?Kalau iklan pad,takpe la. Yahudi bersorak lagi.

7.Fashion
Fesyen, terutama kaum perempuan yang bermacam-macam sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat.Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat? Yang mewarnakan rambut lagi
teruklah.Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan.Bila warnakan rambut,mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung, bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu.Kalau dah rambut di warnakan, sembahyang pun tak sah. Malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air.Itu tak kira yang cukur bulu kening lagi. Yahudi ketawa lagi.Umat islam sudah jadi macam Yahudi.

8.Food
Makanan adalah lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasuklah MCD, Kentucky, Pizza hut...dan seribu satu macam lagi.Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina, masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan.Tapi makanan Barat menjadi kebanggaan. Bila makanan datang dari Barat, adakah kita yakin tentang halalnya? Contoh Kentucky.. rempahnya datang dari Amerika. Siapa nak pergi check halal ke tidak? Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap? Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi tetapi berfikiran pun macam yahudi. Nauzubillah.....Yahudi makan Islam lagi.

Itu baru protokol yang ke 10,yang lain-lain entah macam-macam lagi.Kita wajib cintakan Malaysia, tapi lebih cintakan wajib untuk cintakan ALLAH. Oleh itu,jika berlaku pertembungan antara kepentingan manusia dengan kepentingan Allah, DAHULUKAN KEPENTINGAN ALLAH.

1 comment:

Diana said...

yahudi memang jahat.pulaukan filem2 steven spelberg